Giriş


Giriş Kay─▒t ol
X

Al─▒şveriş sepeti yerleştirilen ürün bulunmamaktad─▒r.

ZET Zeka GO Strateji ve Zeka Oyunu ZET Zeka GO Strateji ve Zeka Oyunu
ZET Zeka GO Strateji ve Zeka Oyunu ZET Zeka GO Strateji ve Zeka Oyunu
ZET Zeka GO Strateji ve Zeka Oyunu
a┼č Aral─▒─č─▒: 4-99 Oyuncu Say─▒s─▒: 2 Geli┼čim Alanlar─▒: Stratejik D├╝┼č├╝nme Mant─▒k Y├╝r├╝tme G├Ârsel ve Mek├ónsal Alg─▒ Dikkat ve Konsantrasyon S─▒ral─▒ D├╝┼č├╝nme El-G├Âz Koordinasyonu Sosyal-Duygusal Gel

Nummer

8681161430411

Agirlik   

0,000 KG

Kargo ücreti

ÔéČ┬á6,17

ÔéČ┬á23,85
ÔéČ┬á19,05

Stok : 3

Miktar: 
Sipariş
 
─░stek listesi

Bu ürün hakk─▒nda sorunuzmu var?

Bize sorunuzu sorun

Ya┼č Aral─▒─č─▒: 5-99
Oyuncu Say─▒s─▒:

Geli┼čim Alanlar─▒:
Dikkat ve Konsantrasyon
Strateji ve Mant─▒k Yürütme
Sosyal-Duygusal Geli┼čim

Oyun ─░çeri─či:
1 Adet 19X19 bölmeden olu┼čan oyun platformu (Resmi turnuva boyutunda)
180 adet beyaz ta┼č
181 adet siyah ta┼č
2 adet bez oyun ta┼člar─▒ torbas─▒

Oyuna Haz─▒rl─▒k:
Oyun platformunu ve ta┼člar─▒ kutusundan ç─▒kar─▒n. Platformu oyuncular─▒n ortas─▒na düz bir zemine yerle┼čtirin. Kura ile renkleri belirleyin. Oyunda temel hedef en geni┼č alana hükmetmektir.

Nas─▒l Oynan─▒r?
Oyuna her zaman siyah ta┼člara sahip oyuncu ba┼člar. Oyuncular ta┼člar─▒n─▒ platformda çizgilerin kesi┼čti─či yerlere s─▒rayla b─▒rak─▒rlar. B─▒rak─▒lan ta┼člar oyun sonuna kadar platform üzerinde kal─▒r. (esir almak/dü┼čmek hariç)

Oyuncular rakip ta┼č─▒n─▒n etraf─▒n─▒ kendi ta┼člar─▒ ile kapat─▒r (nefes noktalar─▒n─▒ kapat─▒r) ve etraf─▒nda hiç bo┼č kesi┼čim noktas─▒ kalmaz ise o ta┼č─▒ veya ta┼č grubunu esir etmi┼č olur. Esir edilen ta┼člar oyun platformunun d─▒┼čar─▒s─▒na ç─▒kar─▒l─▒r, tekrar kullan─▒lamaz.

Bir oyuncu kendi ta┼člar─▒ ile bir alan─▒ çevreler ve bu alan─▒n içerisinde en az bir kesi┼čim noktas─▒ kal─▒r ise buna “göz” denir, bu gözler bir veya daha fazla kesi┼čim noktas─▒ (nefes) içerebilir.
Rakibin çevreledi─či alan─▒n içindeki gözde e─čer sadece tek kesi┼čim noktas─▒ (nefes) varsa oraya ta┼č koyamazs─▒n─▒z. Ancak birden daha fazla ise ta┼č koyabilirsiniz.

E─čer rakip sizin ta┼č─▒n─▒z─▒n etraf─▒n─▒ sarm─▒┼č ve sadece tek bir kesi┼čim alan─▒ (nefes) alan─▒n─▒z kalm─▒┼č ise o ta┼č─▒n─▒z─▒ kurtarmak zorundas─▒n─▒z ba┼čka yere hamle yapamazs─▒n─▒z (ATAR─░ Durumu), kurtarmak ise aç─▒kta kalan son kesi┼čim alan─▒na bir ta┼č─▒n─▒z─▒ b─▒rakarak aç─▒kta kalacak kesi┼čim alan─▒n─▒z─▒ ço─čaltmak olacakt─▒r. Etraf─▒ tamamen rakip oyuncunun ta┼člar─▒ taraf─▒ndan çevrelenmi┼č ta┼člar ölü say─▒l─▒r ve rakibin esiri olarak platformdan kald─▒r─▒l─▒r.

Rakibin ortas─▒nda tek kesi┼čim alan─▒ (gözü) olan ta┼č grubunun etraf─▒n─▒ hiç bo┼č kesi┼čim (nefes) alan─▒ kalmaks─▒z─▒n çevreler ve o ortada kalan bo┼č kesi┼čim alan─▒na bir ta┼č─▒n─▒z─▒ koyarsan─▒z, rakibin o ta┼č dizesini esir etmi┼č olursunuz ve oyun alan─▒ndan ç─▒kar─▒rs─▒n─▒z. Ancak rakibin ta┼č dizisi içerisinde birden fazla bo┼čluk (birbirinden ayr─▒lm─▒┼č, kesi┼čim say─▒s─▒ önemli olmayan iki ayr─▒ alan) varsa burada farkl─▒ olas─▒l─▒klar gerçekle┼čecektir.

Oyunculardan biri, ortas─▒nda tek kesi┼čim alan─▒ olan bit ta┼č dizisi (göz) olu┼čtursa. Di─čer oyuncu da bu ta┼č dizisindeki ta┼člardan birinin etraf─▒n─▒ çevreleyip nefes alaca─č─▒ tek yer olarak ortadaki bo┼č alan─▒ b─▒raksa, burada sonsuz bir döngü olu┼čur. Oyunculardan biri o bo┼č alana ta┼č koyup rakibin s─▒k─▒┼čan ta┼č─▒n─▒ esir ald─▒─č─▒nda (ortada yeniden bir bo┼čluk olu┼čacakt─▒r) bu sefer oyun s─▒ras─▒ gelen di─čer rakip o bo┼člu─ča ta┼č koyamaz. Mecburen ba┼čka bir yerde hamle yapmas─▒ gerekmektedir. (KO KURALI)

Rakiplerden biri ya da her ikisi platformda tüm alanlar─▒ çevrelediklerinde, yap─▒lacak hamlelerden avantaj sa─člayamayacaklar─▒n─▒ dü┼čünürlerse pas diyerek oyunu bitirirler veya birinin oynayacak ta┼č─▒ ya da hamle yapacak alan─▒ kalmad─▒─č─▒nda oyun bitmi┼č olur. Bundan sonra puanlamaya geçilir.

Puanlamada her rakip etraf─▒n─▒ tamamen çevreledi─či alanlar─▒n her biri içinde kalan kesi┼čim noktalar─▒n─▒ (her biri 1 puan), bu alan içinde kalm─▒┼č esirler (her biri 1 puan) ve oyun müddetinde esir edip eline toplad─▒─č─▒ ta┼člar─▒ (her biri 1 puan) ┼čeklinde hesaplar.

Bunu yan─▒nda, oyuna önce siyah─▒n ba┼člamas─▒ sebebi ile beyaz tarafa haks─▒zl─▒k olmas─▒n diye beyaz tarafa oyun bitiminde 6,5 puan verilir (KOM─░ PUANI) Bu ┼čekilde elde edilen puanlar toplanarak oyunun kazanan─▒ belirlenir.

Dikkat:
- Oyuncular ta┼člar─▒n─▒ ilk andan itibaren platformun her yerine b─▒rakabilirler, ancak rakibin etraf─▒n─▒ çevreledi─či ve sadece tek kesi┼čim noktas─▒ olan (ba┼čka hiç nefes alan─▒ olmayan) yere koyamazlar. (─░ntihar say─▒ld─▒─č─▒ için) Anacak rakibin çevreledi─či ve içinde birden fazla kesi┼čim noktas─▒ olan alana ta┼č b─▒rak─▒labilir, burada kullanaca─č─▒n─▒z strateji önemlidir.
- Oyuncular─▒n ta┼člar─▒n─▒n birbirine ba─čl─▒ olmas─▒ yatay ve dikey çizgiler do─črultusunda olur, çapraz ba─člar ile mümkün de─čildir.
- Rakibin sizin ta┼člar─▒n─▒zdan birinin tek bir nefes alan─▒ kalacak ┼čekilde çevrelemesi (ATAR─░ Pozisyonu) durumunda o ta┼č─▒ veya ta┼člar─▒ kurtarmak için o alana hamle yapmak zorundas─▒n─▒zd─▒r.
- Nefes alan─▒ ta┼č─▒n veya ta┼člar─▒n yatay ve dikey do─črultudaki çizgileridir, çapraz olarak nefes alan─▒ olu┼čturulamaz.
- ─░lk oyuna ba┼člayan taraf siyah ta┼č─▒n sahibi oldu─ču için oyun sonunda beyaz tarafa 6,5 puan verilir.
- Oyunculardan biri e─čer rakibine göre daha az tecrübeli ya da oyuna hâkim de─čilse ona avans verilebilir. Avans noktalar─▒ oyun platformunda daha kal─▒n noktalar ile belirtilen 9 kesi┼čim noktas─▒ olup, zay─▒f olan oyuncunun durumuna göre avans verilebilir.

Bu ürün hakk─▒nda soru sorun

─░şaretli (*) alanlar─▒ doldurmak zorunludur

Sorunuz gönderildi! Te┼čekkür ederiz.

Size en k─▒sa zamanda cevap verece─čiz.

Bu websitesi ziyaret├žilerin say─▒s─▒n─▒ ├Âl├žmek i├žin cookies kullanmaktad─▒r. Ki┼čisel bilgiler saklanmamaktad─▒r.
Accept selected cookies